vrijdag 18 november 2011

2e kerstkaart




Ik weet het, Sinterklaas is nog maar net in het land en wij vieren het ook echt hoor maar...ik heb ervaren dat ik niet vroeg genoeg met de kerstkaarten kan beginnen. In december heb ik er op een of andere manier nooit veel tijd voor dus maak ik ze nu.

Werkwijze:
Snijd een kaart van 13x26 cm. en vouw deze dubbel. Snijd een stuk Bazzill Worth Remembering Tablecloth dessinpapier op maat en lijm deze op de ondergrond. Lijm witte sneeuwvlokjes (stansjes op bestelling) op de ondergrond. Stans de stans  -Winterbird- uit rood-wit dessinpapier (ook uit de Bazzill Worth remembering lijn). De stans is zowel als stans als  -stansjes op bestelling- verkrijgbaar. Maak met -liquid pearls- of -pearl makers- stipjes op de sneeuwvlokken en stempel rechtsonder een kerstwens.



Geen opmerkingen: