vrijdag 31 augustus 2012

I love you deerly

Tijdens de crop die we vorige week woensdag hadden was ik eigenlijk begonnen aan een kaartje maar toen ik dat eenmaal in de hoek had gesmeten maakte ik een begin met deze lay-out.

De dag daarna heb ik hem met veel plezier afgemaakt. Zoals altijd begin ik met het papier en denk daarna...ach het is ook leuk om er spetters enzo aan toe te voegen. Niet te veel nadenken, gewoon doen (met scrappen dan he, niet met alles in ons leven). Ik heb het prachtige papier van My Minds Eye gebruikt, glimmermist, rub-ons, een mask, houten embellishments, letterstickers en stempels.
Product links:
On the bright side collection kit - My Minds eye * OBS132 Glimmermist Tiger Lily 2 oz. - Tattered Angels * 01050-2 Wood Veneer Tiny Stars - Studio Calico * 31052 Rub-ons baby mine - Moxxie * ba-3030 Versafine onyx black * vf-82 Mini stamp save the date - Inkadinkado * 98856Favorite Memories - Technique Tuesday * 488357 Fly a kite genuine alphabet * My Minds Eye * LT1046

5 opmerkingen:

Romy zei

Wat een super lay-out! Dat hertje en de tak zien er zo lief uit.

Marlieke zei

Mooie layout Marianne! glimmermist blijft leuk he? Ikheb daar deze week ook weer mee gewerkt. Helaas zijn ook veel creaties niet goed gelukt, haha. Fijn weekend alvast.

Gerrina zei

Die subtiele kleurtjes van o.a. de 'spetters' maken het helemaal af! Mooi! Fijn weekend, Gerrina

Unknown zei

Prachtig en lief lootje heb je gemaakt marianne.
groetjes,Lean

Odetta zei

Oh, wat lief! Smelt, smelt, smelt! Heel vertederend gemaakt!
Ik vind jouw freestyle manier van werken prachtig!!!!