maandag 3 september 2012

Party girl in a party dress (ofwel hoe kun je met A4 papier een 12x12 lay-out maken?)




Terwijl ik op mijn nieuwe printerinkt zat te wachten (ik wil zo graag vakantiefoto's gaan scrappen) heb ik deze lay-out gemaakt. Mijn dochter werd toen 2 jaar en ik had dit jurkje voor haar gemaakt.
Het papier dat ik gebruikt heb komt uit één van de nieuwe paperpads van Prima Marketing (Rosarian). Ik vond het zo'n mooi papier, maar het is in A4 formaat.
Nu kun je daar heel goed 12x12 inch lay-outs mee maken. Ik maak nl. zelf vaak al 12x12 lay-outs terwijl ik alleen papierblokjes van 15x15 cm. (6x6 inch) gebruik. Oké, en één vel cardstock. Het 'geheim' is eigenlijk heel simpel...maak gebruik van stroken, blokken of verwerk het A4 papier alleen in het midden van je lay-out.

Ik heb één A4 vel vertikaal over het ondergrondvel gelegd en de zijkanten bewerkt met stroken papier. Ook uit dezelfde papierblok. Uit een ander vel heb ik het geruite papier gesneden en deze juist horizontaal over de lay-out laten lopen, onder de vertikale strepen door. Nog wat bloemen uitgeknipt en tadaa...een 12x12 lay-out.

Product linken:
Rosarian A4 paperpad - Prima Marketing * 845025Kleine set Rosarian A4 paperpad - Prima Marketing * 845025klBeautiful moments collection kit - Carta Bella * CB-BM1013 Mini alfabetstickers red lipstick - My Little Shoebox * 8408Mini alfabetstickers celerygreen - My Little Shoebox * 8424 Identi-pen zwart - Sakura * 117003/1501



2 opmerkingen:

Romy zei

Dit is echt de perfecte papierlijn voor bij die lieve foto van Lynn. Wat een heerlijk feestelijke meidenlay-out!

Gerrina zei

Mooie papierlijn voor deze foto! Doe ik ook vaak; andere maten papier verwerken. Werk alleen ook vaak op A4, dus ik ben blij met deze mooie blokken...Groetjes, Gerrina