vrijdag 21 september 2012

Pinterest

Jullie hebben misschien al gezien dat ik tegenwoordig een pin it button op mijn blog heb staan, nl. onder de layouts.
Ik zit nl. sinds een poosje ook op Pinterest, waar je allerlei inspirerende afbeeldingen op diverse 'moodboards' kunt plaatsen. Zo is het gemakkelijk om mooie layouts, sketches, haakprojecten of andere dingen terug te vinden en deze ook echt te gebruiken!
Nieuw is het moodboard 'quotes'!

Word je ook volger? Klik dan op de button hieronder.
Follow Me on Pinterest
Als de knop niet werkt kun je op deze link klikken.
Je kunt dan ook alle 'moodboards' zien zonder volger te worden.

1 opmerking:

Gerrina zei

Het lijkt me leuk om ook op Pinterest te gaan, maar denk nog meer tijd daarmee kwijt te zijn en die tijd wil ik proberen te besteden aan het maken van dingen... Als je het niet erg vind blijf ik je lekker zo volgen.... Fijn weekend, Gerrina