donderdag 2 oktober 2014

knuffel op bestelling gemaakt ... koala

NIEUW in de webwinkel: knuffels op bestelling!

Van de mama van Wout

ontving ik deze tekening met de vraag of ik een knuffel van deze tekening kon maken. Hij wilde wel graag de koala lichtergrijs en vond het heel belangrijk dat de buik wit werd.


Ja hoor, dat kan. Met veel plezier ging ik op zoek naar bijpassende stofjes, een heerlijke fleece deze keer, maakte ik een patroon en zette mijn naaimachine klaar.

Na een ruim een week was de koala klaar en zette ik hem snel op de foto voordat hij naar zijn nieuwe vriendje ging.




De mama van Wout maakte deze foto op en vertelde dat Koala Wout's favoriete knuffel is. Kijk, daar word ik nu blij van.

 Wil je ook een knuffel op bestelling laten maken? Kijk dan hier voor meer informatie: http://www.madebymaly.nl/c-2699674/knuffels-op-bestelling/



Geen opmerkingen: