maandag 20 juli 2015

Wat gefrobel

Een paar dagen geleden kocht ik een nieuwe aquareldoos. 
Vroeger tekende ik veel en dat lukte aardig. 
Ik dacht er zelfs over na om de grafische opleiding te volgen maar
durfde het toch niet aan. Ik was vroeger nogal onzeker helaas.

Na mijn 20e heb ik eigenlijk nooit meer getekend. En wat je niet onderhoudt vergaat...
dus ook mijn tekenkunsten. 
Omdat ik mijn dochter zo'n mooie werken zie maken begon het bij mij ook weer te kriebelen. 
Mijn eerste gefrobel is dus helemaal niets. 
Maar misschien ben ik te perfectionistisch, ik wil altijd alles meteen kunnen en ook pas laten zien
als ik het kan. Maar nu dus niet en plaats ik mijn gefrobel...


Dit is mijn tweede frobel. Natekenen kan ik wel...maar hoe nu verder... Omlijnen zoals in mijn vorige frobel vind ik niet mooi...ik moet dus wat anders bedenken...   ofwel...hoe houd je jezelf bezig haha.

Geen opmerkingen: