zondag 2 augustus 2015

Monument Valley

Deze layout heb ik voor de 'Book of life 2015' pagina gemaakt. Deze pagina kun je op facebook vinden en wel hier.
Elke maand krijg je een aantal thema's waarmee je je eigen 'book of life' samen kunt stellen en hoe je dat doet mag je helemaal zelf weten.
Omdat ik in het designteam van deze leuke groep zit mag ik al vooruit werken en heb ik deze keer het thema 'my favorite holiday moment ever' gekozen.

En dat was eigenlijk geen moment, maar een hele bijzondere dag.
Een dag in 2014, toen we in Monument Valley waren en daar met een groepstour meegingen.
Iets wat we eigenlijk nooit doen, maar omdat ons vervoermiddel niet over deze onverharde wegen kon rijden kozen we dus voor de groepstour.
We vonden het zo indrukwekkend.
Dochterlief en ik zijn geinteresseerd in de Indiaanse cultuur en we hoorden en zagen zoveel.
Mijn dochter kreeg een heuse Navajo-knot, een traditie bij de Navojo's.
We waren bij de opnames van  1 Milion times to die in the west.
We werden enorme zandmonsters, net zo rood als de omgeving (die overigens schitterend was)
We hoorden veel over de gebruiken, leefwijze en moeilijkheden van de Navajo's.
En we lachten ons rot om onze komische medereisgenoten.

Ofwel een dag om nooit te vergeten!

Klik op de afbeelding om hem groter weer te geven




Geen opmerkingen: