maandag 30 november 2009

50 jarig huwelijk van mijn schoonouders



19 November waren mijn schoonouders 50 jaar getrouwd. Dat zullen denk ik niet veel mensen van onze generatie nog halen. Daarom vieren wij altijd dat we zoveel jaar samen zijn (in augustus was dat alweer 20 jaar), zo komen we toch nog een heel eind haha. Het was een prachtige dag en ook het feest op zaterdag was super. De burgemeester kwam op bezoek en daarna hebben wij (ons gezinnetje en het gezinnetje van Henri's broer) het bruidspaar meegenomen naar een heerlijke lunchroom om daar te brunchen. In Sint-Oedenrode kun je nl. erg goed eten! De buurman van mijn schoonouders heeft een prachtige fotoreportage van ons allemaal gemaakt. Ik ben heel benieuwd naar het resultaat, maar hem kennende zijn de foto's erg mooi geworden. Ook het feest zaterdag was erg leuk. Het was super om alle ooms en tantes weer te zien. Ze konden nu nog bijna allemaal aanwezig zijn. En natuurlijk heb ik op deze 2 dagen weer een heleboel foto's gemaakt zodat we een mooi album aan kunnen bieden. Henri en ik hadden dit hart voor hen gemaakt. Het is een houten hart, bekleed met crepepapier en daarover huishoudfolie (je weet immers nooit of het gaat regenen). Daaroverheen heb ik weer gouden organzastof gedrappeerd en vastgeniet. De ringen zijn uit hout gezaagd, zilver geverfd en de 'edelstenen' zijn bekleed met doorzichtige sterretjes stof. De bloemen zijn uit twee kleuren cardstock gestanst met - jawel- 2 maten bloemenponsen. Je ziet het, scrapspullen komen overal bij van pas haha.

5 opmerkingen:

anja curvers zei

Prachtig Marianne wat een mooi hart zeg en fijn dat het zo'n geslaagde dag was heel apart hoor 50 jaar getrouwd dat maken er niet veel meer mee.

Romy zei

Nog van harte gefeliciteerd met hun 50-jarige huwelijk. Inderdaad heel bijzonder om mee te maken: je hoort niet vaak meer dat mensen dat halen. Het hart is ook supergeslaagd. Heel mooi cadeau en ik weet zeker dat ze erg blij mee zijn!

Vintageandjournals zei

Nog gefeliciteerd met hun huwelijk,dat is inderdaad (gelukkig)lang.

Wat een mooi cadeau ook!

Unknown zei

Nog gefeliciteerd en wat een mooi hart is het geworden...WAUWWW.
gr,Lean.

Dora zei

Klinkt als een superdag en wat een enorm mooi hart, echt prachtig gedaan!