woensdag 11 november 2009

Box met Mini-album, gemaakt door Designlid Anja Curvers met de Teresa Collins lijn

Anja is nog niet uitgespeeld met het Teresa Collins papier. Ze heeft deze keer een superleuk doosje bewerkt en daar een mini-album in gemaakt. Je vind eerst haar werkbeschrijving en daarna...kijk en geniet!

Ik heb een denk ik doosje voor floppydisks gebruikten dit met het Teresa collins papier beplakt. Daarnaast heb ik wit bazill papier gebruikt en bewerkt met een embossingfolder van de cuttlebug, een chipboard flowercharm van teresa collins, american crafts thickers en twee takjes van blauw cardstock gemaakt met de mcGill pons.
Het woordjes thank's is gestempeld en er is nog een strass vlinder van prima marketing opgeplakt.

Op de voorkant heb ik een grote bloem die ik uit het teresa collins friends taylors flowers papier heb geknipt opgeplakt en met strass steentjes versierd.

Het boekje binnenin is gemaakt van wederom dozenkarton en met boekbindringen in mekaar gezet. Diverse bladzijden gevormd uit kraft en lichtblauw en wit cardstock versierd met het teresa collins papier en de labels van het friendship friends. Hier en daar wat rub-ons een bloem, kant, knoopje, houten hangers verwerkt en de meeste bladzijden zijn geembost met de cuttlebug embossingfolders swiss dots en victorian.

















6 opmerkingen:

Unknown zei

Super geworden,Anja.Het papier is ook gaaf.
gr,Lean.

Lilas Conuts zei

Hello from Nouméa
Pretty things and lovely colors

Romy zei

Ik vind dit zo gaaf! Supermooi projectje weer, Anja.

Dora zei

Zoals altijd weer helemaal piekfijn in orde, erg leuk idee ook!

Marlieke zei

WOWIE WAT MOOI!!!!

Odetta zei

Heel erg mooi gemaakt Anja en wat super orgineel weer!!!!