zaterdag 28 november 2009

Girls night out, gemaakt door Designlid Anja Curvers.


Anja is al net zo dol als ik op deze Teresa Collins lijn. Ze heeft een geweldige lay-out gemaakt. Natuurlijk heeft ze er ook weer een fijne werkbeschrijving bijgemaakt zodat je deze lay-out ook na kunt maken of als leidraad kunt gebruiken voor je eigen lay-out.

Dit is Anja's werkbeschrijving:
Als ondergrond heb ik een vel kraft cardstock genomen en dit flink met de edge distresser mishandeld en met zwarte inkt de randen bewerkt.


Heb een vel Teresa collins friendship quotes genomen en hier de blauwe achterkant van. De bovenste 8 cm eraf geknipt eveneens als aan weerszijden 1 cm. Ook hier weer gedistressed en beinkt.

De linker foto is eerst gemat op lichtblauw bazill cardstock en vervolgens op een uitgeknipte friendship note geplakt.

De rechter foto is "gemat" op het stukje friendship note wat ik over had van de vorige foto maar dan de achterzijde hiervan. Vervolgens opgeplakt op een rest McKay's flowers eerst gedistressed en toen van zwarte inkt voorzien.

Verder het geheel aangekleed met prima marketing zwarte swirls en parels.

De houten embellishments zijn van kleine knijpertjes bij de action.

Uit het friendships friends papier heb ik nog een aantal tags geknipt en deze verdeeld over de pagina verwerkt.

Ook heb ik de chipboard die-cuts flowers van Teresa collins hier en daar verwerkt. Evenals de bloemen die ik zelf uit restjes papier heb gestanst, beinkt, gevouwen en opgeplakt al dan niet versierd met een knoopje en waxkoord of een parel.

Onderlangs op het mckay's flower papier heb ik nog met zwarte fineliner een stippeltjesstreep getrokken.

4 opmerkingen:

Dora zei

Superlo, die kleur is geweldig mooi, en erg leuke samenstelling van de foto's!

Romy zei

Hij is weer helemaal super! En inderdaad, het is een prachtige papierlijn.

Unknown zei

Mooie lo met gave details.
gr,Lean.

Odetta zei

Geweldig gemaakt, Anja, heel erg mooi!