zaterdag 9 oktober 2010

Herfst

We hadden vanmiddag maar eens flink gewerkt in de tuin en toen viel me op hoe mooi de zon door de wingerd scheen en hoe mooi de kleuren van de wingerd nu zijn. Ik had pas een artikel gelezen over hoe je de achtergrond van een foto wazig kunt krijgen en daar ben ik mee aan het spelen gegaan, met dit als resultaat.
Wil je ook een foto met een wazige achtergrond. Maak dan je diafragma (de F) zo groot mogelijk en ga ver van het onderwerp afstaan. Zoom dan in. Ik wens jullie veel speelplezier, morgen ga ik met de kids naar het park om nog meer te spelen met mijn nieuwe ontdekking haha. Ook wil ik meedoen met een fotowedstrijd met als thema 'actie'. Ik heb er zin in...























4 opmerkingen:

Jolanda zei

zo,heeeel mooi,ik heb nu al ongeveer 3 jaar een spigel reflex en weet nogsteeds niets....kan er geen tijd voor vrijmaken er iets over te ontdekken....moet t echt eens doen want als ik dit zo zie denk ik wauw,wat mooi!!
Fijn weekend!!

Romy zei

Wat is de natuur toch mooi...en foto's maken is ook al zo leuk. Helaas heb ik tot nu toe nog geen tijd gehad om echte herfstfoto's te maken, maaaarrr...morgen gaan we naar het bos en de camera gaat natuurlijk ook mee:)

Marlieke zei

Ja leuk he dat spelen met de (spiegelreflex)camera! Je hebt werkelijk een schitterende foto gemaakt!

Unknown zei

gaaf je foto succes met je wedstrijd.
groetjes,Lean