woensdag 20 oktober 2010

Lay-outs Symphonica in Rosso Sting

Ik kon het niet laten en heb de foto's van het Concert van Sting snel gescrapt. Ik heb er een spread van gemaakt. Linksboven heb ik de banner uitgeprint van de website, daarlangs heb ik de parkeerkaart verwerkt. Onderaan links heb ik de twee tickets verwerkt en in het midden rechts heb ik het logo van Symphonic in Rosso verwerkt door deze uit te printen, te bewerken met doorzichtige cracklepaint, een rood stukje cardstock door een embossingmal te draaien en deze te bewerken met inkt en daarna het logo daar weer op te plakken. Ook heb ik strips met teksten uitgeprint, deze op stukjes rode cardstock gelijmd en deze over de pagina's verwerkt. En als laatste heb ik wat strasssteentjes her en der verwerkt, voor de bling bling. :-))
Als je op de foto's klikt (en daarna nog een keer op de foto) zie je ze groter.


4 opmerkingen:

Unknown zei

Gaaf geworden marianne stom he soms moet je een foto gelijk scrappen en andere bewaren voor.....Papier is ook zo iets gelijk scrappen of bewaren tot...het nog mooier word misschien of een top idee...
groetjes,Lean

Cora zei

helemaal stoer!! past super goed bijelkaar!!

Romy zei

Wauw, de foto's komen zo mooi uit zo. De spread ziet er geweldig uit. Ik vind het trouwens superknap dat je ook spreads maakt; zelf heb ik daar echt het geduld niet voor, haha.

Odetta zei

Wat een sfeervolle collages, heel erg mooi bij elkaar gecombineerd!