zondag 17 oktober 2010

Symphonica in Rosso 2010 Sting

Gisteravond zijn we naar Symphonica in Rosso geweest waar Sting optrad. We zouden eerst eigenlijk niet gaan maar ik zag afgelopen maandag dat er nog kaartjes over waren en heb ze toch snel besteld. En o boy, daar hebben we totaal geen spijt van gehad. Wat een geweldige zanger, wat een geweldig orkest (the Royal Philoharmonic Concert Orchestra) en wat een geweldige zangeres, nl. de australische jazz zangeres Jo Lawry. Toen Sting 'Every breath you take' inzette zuchtte de hele zaal "Ohhhhhhh", dat was denk ik voor mij het mooiste moment van de avond, de hele zaal die zo reageerde op een liedje...prachtig. Hieronder een paar foto's die ik heb gemaakt tijdens het concert. Een scrapper neemt natuurlijk altijd zijn camera mee haha.




En hier is nog een filmpje dat ik van Youtube heb geplukt:






7 opmerkingen:

Jolanda zei

je foto's geven goed de sfeer weer.Heel mooi!en fijn dat jullie het leuk gehad hebben!!En sting,geweldig...vooral uit de tijd van The Police...maar wat een mooie stem heeft die man!
Fijne zondag,Jolanda

Odetta zei

Heerlijk om te lezen dat jullie zo genoten hebben van het concert! Wat een schitterende foto's, mooie lichtshow, maar vooral een geweldige zanger! "Every breath you take" is voor ons echt jeugdsentiment! Een huiverplaatje wanneer je verliefd bent. Net zoals "Fragile".

Margot zei

ik was er ook gisteren! wat was het gaaf hè!

Romy zei

Zo te horen hebben jullie echt genoten van het concert. Wat super! De foto's zijn prachtig enne, ik ben helemaal niet jaloers natuurlijk...echt wel, hihi;)

Unknown zei

Gaaf Sting groot gelijk dat jullie gegaan zijn .Mooie foto's ook dat word scrappen.
groetjes,Lean

kellystar zei

I love your heart card...so dainty and feminine...adorable. I'm jealous you got to see Sting. We saw him about 6 years ago in an outside amphitheater with Annie Lennox as the opening act...it was an amazing night. I'd love to see him again.

I came to visit from your post at Scrapbook challenges

Anoniem zei

GEWELDIG!!
ik was vrijdag........
ontroerd was ik, en wat is ie moooi
ik heb de mooiste avond gehad
fijn om hier positieve reacties te lezen!