dinsdag 12 oktober 2010

Kaart ontvangen van Odetta

Odetta is altijd zo attent. Zo vond ik pas deze prachtige kaart in de brievenbus...een zomaar kaartje waar ik erg blij mee ben. Het staat dan ook in het atelier te pronken! Zelf wil ik ook zo graag met het nieuwe Steampunk papier van Graphic45 aan de gang maar ik heb momenteel niet zoveel tijd om te scrappen en ik vind dat ik mijn lopende project eerst nog af moet maken (het mini trouwalbum van mijn schoonouders, ik heb de voorkant al wel eens op de blog laten zien, lang geleden). Maar daarna..........

Nogmaals dank je wel Odetta, hij komt zo op een goed moment.

4 opmerkingen:

Jolanda zei

wat een super mooie kaart van die ozo lieve Odetta!!!!!

Odetta zei

Heel graag gedaan :)!!!!

Unknown zei

Heel mooi kaartje en een lief gebaar .
groetjes,Lean..enuhhh mini's daar zit wel heel veel werk en...TIJD in...zuchtttt.
groetjes,lean

Romy zei

Dit kaartje kun je wel úren naar staren...zo mooi! En inderdaad, Odetta is zo attent! Ik voel me gezegend dat ik zoveel van haar kaartjes in het echt heb kunnen bewonderen:)