maandag 10 maart 2008

Boattrip, gemaakt door Mireille (Designlid)

Mireille heeft deze prachtige lay-out gemaakt. Ze heeft hiervoor dessinpapier uit de mooie nieuwe Scenic Route lijn 'Grafton' gebruikt.

Mireille heeft ook de werkbeschrijving geschreven:
Basis is een vel Kraft cardstock. Dit is een kleur die met alle soorten designpapier te combineren valt. Voor deze LO heb ik foto's gebruikt van onze vakantie in Disneyland, vorig jaar. Allereerst heb ik een grote strook papier gesneden van de achterkant van het vel Lexton Ave en twee strookjes uit het vel Tyson Street. De foto's heb ik met een zwarte Identi-pen uit de losse hand (dus niet te netjes) een kader gegeven. Dit is een goede oplossing om foto's er uit te laten springen zonder een mat van cardstock te gebruiken. De grote strook van het vel Lexton Ave. heb ik links van de pagina geplakt, met daar schuin overheen geplakt een van de foto's. De twee strookjes van het vel Tyson Street heb ik onder- en bovenaan de pagina geplakt. De twee andere foto's heb ik aan de rechterkant geplakt, met daartussen geprinte journaling. Uit het vel Kennedy Street heb ik een paar "takjes" geknipt en deze her en der op de LO geplakt. Uit het vel James Street heb ik vijf rondjes geknipt. Deze heb ik eerst in vieren gevouwen, zodat ze een beetje diepte krijgen als je ze opplakt. Deze rondjes heb ik bij de takjes geplaatst, zodat alles één geheel vormt. De titel is gemaakt met letterstickers. Als subtitel heb ik "In Frontierland" gemaakt met de Dymo-lettertang. Deze heb ik links van het rode stuk papier geplakt.

Geen opmerkingen: