zaterdag 8 maart 2008

XOX, gemaakt door Marianne


Klik op de afbeelding om een grotere foto te zien.
De ondergrond is Kraft Cardstock. Daar bovenop heb ik een vel van het nieuwe scenic Route papier-grafton bevestigd. Het is de achterkant van het vel 'laxton avenue'. De hoeken heb ik afgerond met een hoekpons. Daar bovenop heb ik een rechthoek van het vel 'tyson street' bevestigd en daar bovenop heb ik een foto van ong. 20x25 cm. bevestigd. De rondjes zijn geknipt uit het vel 'james street'. Deze rondjes heb ik door een ribbelmaker gehaald. De letters zijn vilten thickers. Met een zwarte pen heb ik een doodlelijntje rond het rode vlak getekend.

1 opmerking:

Anoniem zei

Mar, heb jij dit allemaal gisteravond gemaakt, nou dan is het vast nachtwerk geworden.
Ik vind ze echt te gek, met name de kaart onwijs mooi....

Astrid.