zondag 23 maart 2008

Inzending wedstrijd: Tamara van Dommelen

Vandaag is de laatste dag dat je nog mee kunt doen met de wedstrijd 'wie wordt ons nieuwe designlid'. Zojuist heeft Tamara haar inzendingen naar ons doorgemaild. As. dinsdag (25 maart) maak ik hier op de blog en in de webwinkel bekend wie ons team gaat versterken. Ik wens iedereen heel veel succes.


Cardstock 27x13,5 cm
Restje cardstock
Restjes designpapier waaronder Chatterbox Foyer en K&Company Small Wonders Boy
Stempelafdrukje
Splitpen
2 bloemen na keuze
Titel doormiddel van pc en printer
Potloden en stabilo point 88

Bij dit kaartje heb ik de cardstock gevouwen tot een kaartje van 13,5x13,5. Daarna heb ik eerst afgetekend waar ik de stukjes designpapier wil hebben en waar ik ongeveer het stempelafdrukje wil hebben. Daarna heb ik allerlei restjes designpapier in verschillende maten geknipt zodat het hele kaartje vol zit met verschillende stukken desingpapier en daarna heb ik deze vast geplakt. Hierna kleur je het stempelafdrukje in, in kleuren die jij het beste bij het papier vind passen. Ik kleur de randjes in met stabilo pennen en de rest kleur ik in met potloden. Hierna plak ik het stempelafdrukje op cardstock en doormiddel hiervan mat ik het stempelafdrukje. Daarna maak ik op de computer een passende titel bij het kaartje, deze print ik uit en mat ik ook met een stukje cardstock. Het gematte stempelafdrukje en titel plak ik op. Daarna maak ik door middel van een punaise een gat voor de splitpen en de bloemetjes, doe deze erdoorheen en vouw aan de achterkant de haakjes op. Zodoende kan je de randjes nog inkten en is het kaartje klaar.





1 opmerking:

Anoniem zei

Prachtig, alle 3 meis en mooie foto van je hoor!!

xxx nic