zaterdag 3 mei 2008

Aunt, gemaakt door Designlid Mireille Gaspersz

Helaas was het gisteren niet meer gelukt om Mireille's nieuwe creaties online te zetten, ik meende dat de nieuwsflits echt nog rondgestuurd moest worden :-)
Maar hier is-ie dan, een prachtige canvas gemaakt met het mooie My Minds Eye papier. Als je op de afbeelding klikt zie je een grotere foto.

De werkbeschrijving is gemaakt door Mireille:
Deze foto van Sanne met haar tante vond ik zo leuk, dat ik er een canvasje voor mijn schoonzusje mee heb gemaakt. Het canvasje heeft een formaat van 24x30 cm. Allereerst heb ik dit geverfd met lichtblauwe acrylverf. Uit de achterkant van het vel Party - Center Piece heb ik een groot stuk gesneden dat als basis dient. Uit het vel Girly Girl - Printed PJ's heb ik een groot stuk gesneden en uit het vel Party - Center Piece een brede strook waarvan ik de onderkant heb gescheurd. Het oudroze papier en het lichtgroene dessinpapier heb ik aan de randen met een edge distresser bewerkt, waardoor je een wat minder strak geheel krijgt. Het oudroze papier heb ik rechtsonder op twee plaatsen ingescheurd en dat vastgezet met een kruissteekje met groen borduurgaren. De foto heb ik gemat op een groot stuk van het vel Girly Girl - Pillowcase. De rode gebloemde strook heb ik allereerst bovenaan de canvas geplakt, met daaroverheen het stuk lichtgroen papier. Daaroverheen vervolgens het gestippelde papier met de foto. Langs de randen van het gestippelde papier heb ik met een zwarte fineliner gedoodled. Op een stukje lichtblauw papier (achterkant van het vel Girly Girl - Pillowcase) heb ik heel veel knoopjes geplakt. Hier doorheen heb ik allereerst borduurgaren genaaid. Onderaan de foto heb ik een stukje wit kant bevestigd met zilverkleurige nietjes. Links onderaan de foto heb ik een chipboard journaling kaartje geplaatst met de quote: "An aunt is someone special to remember with warmth, think of with pride, and cherish with love..." Links bovenaan heb ik ten slotte nog twee lichtroze gehaakte bloemetjes bevestigd.

1 opmerking:

anja curvers zei

Heel erg mooi Mireille.