zaterdag 3 mei 2008

Happy Birthday, kaart gemaakt door Designlid Mireille Gaspers.


Dit is het derde kaartje dat Mireille gemaakt heeft.

De werkbeschrijving is geschreven door Mireille:

Uit een vel kraft cardstock heb ik een kaartje gesneden van 10x15 cm. Hierop heb ik allereerst een brede strook van het vel Grafton - Tyson street geplakt. Uit de achterkant van de vellen Grafton - Tyson Street en Laxton Ave. heb ik twee stukjes gesneden waarvan ik de randen met zwarte fineliner heb getekend. Uit het vel Grafton - James Street heb ik flink wat rondjes geknipt en deze enigszins omgebogen voordat ik ze heb opgeplakt. In het groene stukje papier heb ik boven en onder twee zilverkleurige nietjes vastgezet. Met de dymotang heb ik een "happy birthday" strook gemaakt en deze onderaan opgeplakt. De boven- en onderrand van het kaartje heb ik tenslotte met een turquoise paint dabber enigszins aangezet.

Geen opmerkingen: