zaterdag 3 mei 2008

kaart '15', gemaakt door Designlid Mireille Gaspersz


Dit is de tweede kaart die Mireille gemaakt heeft, deze keer heeft ze Pink Paislee papier gebruikt.

De werkbeschrijving is geschreven door Mireille:

Uit een vel donkerbruin cardstock heb ik een kaartje gesneden van 10x15 cm. Hierop heb ik allereerst een groot stuk uit het vel Skipping Stones geplakt. Aan de randen hiervan heb ik met bruine fineliner "festonsteekjes" getekend. Uit het vel Rain Showers heb ik een strookje geplakt, dat ik aan één kant als een soort muizentrappetje heb gevouwen. Hierdoorheen heb ik een hat pin gestoken. Uit het die-cut vel heb ik een rondje gehaald met de tekst "Today". Deze heb ik rechts onderaan de kaart geplakt, met daarbij twee bloemen in de kleuren van het papier, met een grote brad als hartje. Een chipboard "1" en "5" heb ik met donkerbruine inkt bewerkt en opgeplakt.

Geen opmerkingen: