maandag 29 juni 2009

it's a girl, gemaakt door Designlid Anja Curvers

Anja is een heuse 'queen of cards'. Ze maakt altijd verrassende kaartjes en ik kan dan niet wachten om er zelf ook mee aan de slag te gaan.

Dit is haar werkbeschrijving:
Maak als basis een dubbele kaart van 21x21 cm van kraft cardstock
Langs de onderkant is met een borderpons een gaatjesrand gemaakt waarachter ik een stuk wit cardstock heb geplakt.
Uit het october afternoon pat-a-cake een strook geknipt en de dotted achterkant gebruikt.
Een andere strook van hetzelfde papier gebruikt en hierop van het row peek-a- boo met behulp van spellbinder nestabilities een tag geplakt. Hierop weer een kleinere vorm geplakt van hetzelfde papier maar dan de voorzijde. Langs de gestreepte strook nog geel kant verwerkt.
Uit het lullaby papier de letters girl geknipt en met zwarte pen van een stiklijntje voorzien en met behulp van foamtape verhoogd opgeplakt.
Uit splish-splash drie eendjes geknipt en eveneens met foamtape aangebracht.
It's a girl is met rub-ons van making memories gemaakt.
Alle onderdelen zijn aan de randen aangezet met bruine inkt.

7 opmerkingen:

Romy zei

Hoi Marianne,

Ten eerste wilde ik je van harte feliciteren met je verjaardag. Een hele fijne dag toegewenst en geniet ervan!

Anja is inderdaad echt een queen of cards. Ook dit kaartje is weer o zo mooi.

Unknown zei

Hoi van harte gefeliciteerd met je verjaardag.Fijne dag en veel plezier.
De kaart van Anja is weer prachtig geworden lief met die eendjes.
groetjes,Lean

Unknown zei

Hoi daar ben ik weer er staat een award voor je op mijn blog.
gr,Lean

Romy zei

En ook van mij een award:)

Marlieke zei

Hiep hiep hiep hoera! Het kan niet op vandaag! Jarig (proficiat!) en 3x een award, want er staat ook op mijn blog iets voor jou (nog eens proficiat!)

Odetta zei

Wat een vrolijke babykaart, Anja! Helemaal goed!

En Marianne, er staat een award voor jou op mijn blog. Je heb hem al meerdere malen gekregen, maar er kan vast nog wel een vermelding erbij!

Liefs, Odetta

Astrid Zwaan zei

Ik vind dat jij zulke mooie kaarten kan maken, daar ben ik gewoon jaloers op.....
Deze is ook weer super!!!

P.S. Nog van Harte Gefeliciteerd.

Groetjes..