maandag 15 juni 2009

Sem, gemaakt door Designlid Mireille Gaspersz

Wat een prachtige lay-out heeft Mireille gemaakt. Dit is haar werkbeschrijving: Als basis heb ik een vel limegroen papier genomen. Hiervoor kun je ook de achterkant gebruiken van het vel Alissa - Look at Me of het cardstockvel limeade. Uit het vel Alissa - Alissa heb ik een smalle strook gesneden die ik horizontaal iets onder het midden van de pagina heb geplakt. Uit de vellen Alissa - Love you en Alissa - Twirls heb ik twee smalle stroken gesneden, waarvan ik de hoeken heb afgerond. Van de voor- en achterkant van het vel Alissa - Spunky heb ik twee grote stukken gesneden en hiervan heb ik eveneens de hoeken afgerond. De journaling heb ik rechtstreeks op het stuk turquoise papier geprint. Alle stukken heb ik overlappend van elkaar opgeplakt. Onder de gematte foto heb ik een strookje geplakt uit het vel Alissa - Cut outs. Uit het vel Alissa - Look at me heb ik een aantal kleine bloemetjes geknipt en deze her en der verdeeld over de LO (sommige heb ik opgehoogd met foamtape). De kleine ronde foto heb ik gemat op wit cardstock en daar omheen heb ik met zwarte fineliner een doodle-randje gemaakt. De titel is gemaakt met zwarte thickers. Links bovenaan de foto heb ik een zwarte crystal swirl van Prima geplakt. De vlindertjes zijn afkomstig van een stukje kant. Ten slotte heb ik met zwarte fineliner streepjes langs de randen gemaakt en de randen van het papier opgekruld voor een speels effect.



4 opmerkingen:

Romy zei

Ik vind hem helemaal super! Dat lime groene papier geeft een erg mooi contrast. Prachtige layout zo.

Unknown zei

Mooie lo geworden en ja met zo´n ukke puk zie je pas hoe snel de tijd weer gaat.
gr,Lean

anja curvers zei

Heel erg mooi Mireille vooral dat een kleine fotootje zo lief.

Odetta zei

Heel erg mooi, zucht.....