vrijdag 25 december 2009

2 kaartjes met embossingpoeder


Hier zijn nog 2 kaartjes die ik gemaakt heb met behulp van embossingpoeder. Ik vind altijd dat je veel moet uitproberen wil je weten wat je allemaal kunt doen met een product en ben dus lekker aan het spelen haha. Ik zie nu trouwens dat het onderste kaartje niet recht ingescand is maar dat vergeven jullie me vast wel. Ik ga nog niet vertellen hoe ik het gedaan heb want ik voel zomaar een workshoppie aankomen :-), maar ga eerst nog even spelen en uitproberen. De stempel is weer van Inkadinkado-utopiary en het papier is uit de basicgrey paperpad 'porcelain'.

4 opmerkingen:

Marlieke zei

Hoi Marianne,

leuk leuk leuk! Ik ben (zoals je wellicht al op mijn blog gezien hebt) de laatste tijd ook erg van de embossingpoeder! heb zelfs eyelets met embossingpoeder in de juiste kleur gemaakt.

(helaas) heb ik alle tijd om te scrappen en te bloggen, want Maarten is ziek!

Groetjes Marlieke

Dora zei

Heel erg leuk en zo mooi ook, eens kijken of ik daar vandaag aan toe kom!

Romy zei

Echt te gek! Wat kun jij gave dingen maken door met materialen te spelen. Als ik dat doe, ben ik altijd bang dat het een grote kliederboel wordt, hihi.

Odetta zei

Ik vind het erg mooi wat je heb gemaakt! Love it, love it, love it!