zaterdag 19 december 2009

Open dag en crops

De open dag was supergezellig. Helaas hadden een paar mensen afgebeld/mailed door ziekte maar ik vind dit zeker voor herhaling vatbaar. Dat zal in het voorjaar gebeuren maar in de tussentijd zijn wij natuurlijk, behalve als webwinkel, ook altijd op afspraak open zodat je zelf rond kunt snuffelen tussen alle scrap- en hobbyspullen. Wil je een keertje langskomen om alles in het echt te zien, om informatie te vragen of voor een bakkie koffie? Stuur me dan een mailtje of bel me. Alle informatie staat op de contactpagina van de webwinkel.

De data's voor de crops staan inmiddels weer online. We hebben een heel gezellig cluppie maar er is nog steeds plaats voor medescrappers-kaarten maaksters en mixed media dames. Je werkt aan je eigen project, kunt gebruik maken van de diverse gereedschappen die voor je klaar staan. Er is een hapje en drankje,  en het is vooral reuze gezellig. Je kunt deze hier vinden en je meteen aanmelden.

5 opmerkingen:

Marlieke zei

Ha Marianne, fijn om te lezen dat je open dag geslaagd was! Ik had je nog veel plezier willen wensen, maar het is er niet van gekomen. Leuk maar druk, zo'n kleintje in huis, haha.

ik ga morgen de data van de crops eens even bekijken in mijn agenda! Vond het zo gezellig de laatste keer; voor herhaling vatbaar!
Groetjes Marlieke

Romy zei

Goed om te horen dat de open dag zeer geslaagd was. Ik vind het zo jammer dat ik er niet bij kon zijn: ik moest vandaag werken bij Albert Heijn en de afstand is ook een beetje lastig. Maar je atelier is heel erg leuk en supergevuld met zulke mooie spulletjes en scrapsels:)

Unknown zei

Gelukkig was het een geslaagde dag en was het buiten nog niet zo wit als nu ,want dan blijven er toch weer mensen weg.Je atelier is inderdaad super daar mag je zeker HEEEELLLL trots op zijn .
gr,Lean.

simone zei

hoi marianne,
het was leuk om alles een keer in het echt te zien,
miranda en ik komen zeker een keer terug om te croppen of een leuke workshop.

Odetta zei

Rob & ik vonden het supergezellig bij jullie. Bedankt voor de genoten gastvrijheid!!!!