vrijdag 4 december 2009

the owl says hoo - gemaakt met October Afternoon


Ook deze lay-out hoort in mijn nieuwe 'album met vintage foto's' thuis. Link staat mijn moeder en rechts mijn oom.
De ondergrond is een vel october afternoon - report card - story hour. Daarbovenop is een vierkant van hetzelfde vel maar dan de voorkant hiervan opgeplakt. Links heb ik een stukje blauw/wit october afternoon - report card - science fair afgescheurd en opgeplakt.  Van het dessinvel hot lunch heb ik een baan ruitjes geknipt zodat er een zigzagvorm ontstaat. Ook ceze heb ik opgeplakt. Boven de foto heb ik een journalingcard uit de report card serie opgeplakt en een uil uit het vel field trip geknipt. Ook de tekst komt uit dit vel. Links, op het lichtblauw/witte gescheurde deel heb ik drie grungeboardvormen opgeplakt. Ze komen uit de nature set en zijn bewerkt met olive vine glimmermist. Rechts van de foto heb ik een prima marketing verpakking opgeplakt. Deze zijn van de clear stamp 'family' die ik ook op de verpakking gestempeld heb. Met de computer heb ik de journaling gemaakt. Deze heb ik daarna oud gemaakt met 'old paper' distress inkt en toen de inkt nog nat was heb ik het papier verkreukeld. De ronde embellishment is een chipboard klok van Teresa collins. Ook deze heb ik bewerkt met de distress inkt om het wit een vintage kleur te geven.

8 opmerkingen:

Unknown zei

Het is weer een mooi lo geworden en de foto...SUPER.Heerlijk die oude foto's....zuchtttt.
fijn weekend,Lean.

Dora zei

Ik ben jaloers op jouw oude foto's en dit is ook weer een prachtlo!

Romy zei

Gaaf zeg! Het papier is super bij deze foto. En het totaal is helemaal in Marianne-stijl:)

Marlieke zei

Ook deze is weer erg mooi Marianne. En met je basisvel heb je mij op een idee gebracht! (zal je vast niet verrassen, haha).

Fijn Sinterklaasweekend!

Marlieke

Marianne zei

hey naamgenootje!
Wat een prachtige lo's heb je gemaakt! Die combinatie van felle kleuren en oude foto's is echt geweldig!!!

Odetta zei

Wat een heerlijke lay-out! Vintage in een nieuw jasje! Ik heb er in ieder geval enorm van genoten!

Jolanda zei

Wat een mooie lyout is dit geworden en wat heb je een leuk achtergrondvel gebruikt!!

Groetjes Jolanda

anja curvers zei

Prachtig weer Marianne zo leuk deze layouts krijg nu toch wel zin om ook lay-outs te maken met dit papier even wat ouwe foto's inscannen.