maandag 1 februari 2010

Award...


Wat lief! Ik kreeg van Marlieke deze award. Dank je wel Marlieke!

1. Plaats de award en het berichtje op je blog

2. Een bedankje en link naar degene die je de award heeft gegeven
3. Vertel ons 7 dingen over jezelf die wij niet van je weten
4. Kies 7 andere bloggers die volgens jou deze award ook verdienen
5. Plaats een link naar deze 7 bloggers
6. Laat deze 7 mensen weten dat je ze deze award hebt gegeven

1 en 2: Check haha.

7 dingen die jullie niet van me weten...mmm, moeilijk want ik ben vrij open volgens mij en jullie hebben via de lay-outs al veel over mij kunnen lezen. Maar ik zal mijn hersenpan eens laten kraken.

1) Ik houd ontzettend van muziek. Ik kan echt huilen van ontroering om muziek, bv. bij het liedje 'dochters' van Marco Borsato houd ik het niet droog. Lastig hoor als je in de supermarkt staat haha.
2) Ik ben dol op musicals, zowel in het echt als op tv. Ik heb in al die jaren een leuke collectie aangelegd en gelukkig is ook Lynn besmet met het musicalvirus.
3) Ik probeer toch wel zeker 1x per jaar naar een musical te gaan.
4) Ik ben ook dol op reizen (maar dat wisten jullie vast al)
5) Vroeger wilde ik altijd emigreren. Nu ik kinderen heb is dat gevoel wel minder geworden, maar nog steeds niet helemaal weg.
6) Ik kan niet tegen teveel regeltjes en tegen onnodige negativiteit
7) Ik houd ook heel veel van scrappen en fotograferen (duh haha).

Ik geef deze award graag door aan alle medebloggers.

2 opmerkingen:

Romy zei

Van harte gefeliciteerd met je zeer verdiende award:)

Odetta zei

Hartelijk gefeliciteerd met je zeer terecht verdiende award en wat ontzettend lief van Marlieke!