woensdag 10 februari 2010

Kaartje: Congrats, gemaakt door Designlid Anja Curvers

Anja heeft flink zitten spelen met het Jenni Bowlin papier want ik heb een heleboel kaartjes en een lay-out binnen gekregen. Deze plaats ik in de loop van deze en volgende week online, afgewisseld met de lay-outs die ik heb gemaakt deze week (ondanks alle drukte heb ik toch veel gescrapt, ik word altijd erg ontspannen van scrappen en nog meer ontspannen van samen scrappen al komt er van scrappen dan niet veel terecht haha).

Anja ontvangt vandaag het nieuwe scooter's vacation papier. Ik ben heel benieuwd wat voor moois ze weer uit haar handen tevoorschijn laat toveren! Vandaag plaats ik dit kaartje van Anja.

Dit is haar werkbeschrijving:
De basis is een verticale kaart van 14,8 x 10,5 cm van wit cardstock. De hoeken zijn afgerond met een hoekpons. Een gedeelte gestanst met de embossingfolder swiss dots door de cuttlebug.Met zwarte fineliner twee strepen gezet. Een drietal vierkantjes ( 3x 3 cm) van het jenni bowlin papier geknipt en twee hoeken afgerond. Twee vlinders geponst met de martha steward pons uit het jenni bowlin baby of mine bubblegum feedsack.


Aan de uiteinden van de strepen een drietal blauwe rhinestones geplakt. De titel is gestempeld.

Tenslotte een blauw lint om de kaart gestrikt.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Mooi kaartje weer Anja.
gr,Lean.

Romy zei

Oh, wat lief!