woensdag 10 februari 2010

Crop

De crop is alweer een uurtje afgelopen en wat was het weer gezellig. Ik heb zelfs 2/3 van mijn nieuwe lay-out afgemaakt, wie had dat gedacht. Normaal ben ik veel te druk met bijkletsen maar nu ging het als een trein.
Ik had nog zo tegen Astrid gezegd dat ik 's avonds nooit aan de computer zit omdat ik anders niet kan slapen maar nu zit ik er dan toch even aan, gewoontes zijn er om doorbroken te worden nietwaar haha.

Het was zowiezo een heerlijke dag vandaag...vanochtend heb ik fijn door kunnen werken en oa. de blog voor komende week helemaal bijgewerkt. Daar had ik deze week nog geen tijd voor gehad. 's Middags kreeg ik bezoek van klanten en heb ik met Luc aan hun spulletjes voor de kinderoptocht gewerkt en vanavond dan de gezellige crop. Ik kijk daar elke maand weer naar uit en ook al zijn we moe...op zo'n avond komt de energie weer binnen stromen. Alleen jammer dat het weer zo ontzettend glad was buiten, maar goed, kleinigheidjes blijf je houden haha.

Woon je in de buurt en wil je ook een gezellige crop meemaken? Meld je dan aan via deze link.http://www.madebymaly.nl/Workshops-en-crops-N_xp_23.html

Geen opmerkingen: