zondag 19 december 2010

Photoshoot, made with love


Deze sketch staat op de scrapbook challenges site en ik had hem al opgeslagen omdat ik hem zo leuk vond. Vorige week kreeg ik het nieuwe My Minds Eye papier binnen en meteen wist ik...met dat papier ga ik deze sketch maken. De foto's had ik ook al klaarliggen. Veronica heeft in 2008 een prachtige fotoreportage gemaakt van mijn kids en zo af en toe scrap ik daar nog steeds foto's van. Werkelijk alle foto's die zij gemaakt heeft zijn prachtig geworden. Ze heeft ook de essentie van hun gevoel voor elkaar op de foto's vast kunnen leggen en dat vind ik heel erg knap.
De filmstrip rechtsonder is van Tim Holtz en de Pareldrupjes tussen de fotoslinger linksboven zijn gemaakt met een pearl maker.

5 opmerkingen:

Marlieke zei

Prachtig Marianne! Heel mooi en fijn vind ik ook de detailfoto's die je in de rondjes hebt verwerkt!

Romy zei

Wat een leuke, speelse layout! Je hebt de foto's prachtig verwerkt.

Unknown zei

Gaaf weer en alles past weer perfect bij elkaar..mooie kleuren ook.
groetjes,lean

Jolanda zei

geweldig mooi geworden!!Super uitwerking van de sketch!!Heeeeeeeel mooi!!!

Odetta zei

Wat een prachtige lay-out van Lynn & Luc. Want zijn de foto's in de rondjes grappig verwerkt. Ik vind de foto van de 2 handen erg mooi.