woensdag 15 december 2010

van Velzen theatertour

Gisteravond zijn mijn vriendin en ik naar de theatertour van Roel van Velzen geweest. We wisten niet zo goed wat we moesten verwachten maar we hoopten op een avondje vol ontspanning en lol. Nou dat was het, we hebben werkelijk dubbel gelegen. Het was een prachtige show, vol geweldige en verrassende onderwerpen, prachtige verhalen met veel humor en verrassingen (waar we niets over mogen vertellen want we hebben zwijgplicht opgelegd gekregen haha). Ik vond hem nog leuker dan bij The Voice of Holland, hij en de band hadden zoveel plezier tijdens de voorstelling. Hij treedt nog 18 keer op...als je de mogelijkheid hebt om de voorstelling te bezoeken...ik zou zeggen...doen!

Onderstaand liedje spelen ze ook tijdens de voorstelling:



4 opmerkingen:

Romy zei

Ik vind van Velzen ook prachtig zingen! En zo te horen kan hij nog meer goed dan alleen zingen:) Wat een heerlijke avond zullen jullie gehad hebben:)

Odetta zei

Van Velzen is live geweldig en een echte ras entertainer! Het is ontzettend leuk om te leze hoe gezellig jullie samen het hebben gehad!

Marlieke zei

Oh gaaf! Wij hebben kaartjes voor in januari of februari (wat is het? Ik weet het zo even niet)! Dan komt hij naar Eindhoven! Heb er al zo'n zin!

Heidie zei

Gaaf is die he. Wij zijn afgelopen maandag in doetinchem geweest. en wij hebben ook geheimhoudingsplicht. Wij hebben er ook echt van genoten.

groetjes heidie