woensdag 15 december 2010

Schelpen uit Serignan

Het is alweer een poosje geleden dat ik echt gescrapt heb, maar deze week heb ik weer 2 lay-outs gemaakt.
Ik heb deze lay-out gemaakt n.a.v. de POTW challenge van de scrapbook challenges website. Het papier heb ik gekocht toen ik bij Odetta op bezoek was. Ik ben dol op lichtgroen en lichtblauw in combinatie met een donkere kleur.
Dit is de lay-out die we 'moesten' scrapliften.

Ik heb de 'kantjes' en de vierkantjes gebruikt in mijn lay-out, zo ook de plaats van de foto. Verder heb ik er mijn eigen draai aan gegeven. Een scraplift is immers geen kopie van een lay-out.

3 opmerkingen:

Unknown zei

Heel mooi geworden en kleuren combi vind ik ook heel gaaf.
groetjes,Lean

Romy zei

Wauw, hij is super! Ik ben dol op dat colour blocking.

Odetta zei

Wat een heerlijke en schitterende zomerse lay-out! Super gemaakt, Marianne!