donderdag 15 september 2011

Beterschapskaartje met Miss Nelly (Kaisercraft)

Gisteravond hadden we een crop. Aangezien ik na de vakantie altijd mijn scrapmojo even kwijt ben had ik dit kaartje uitgeprint als voorbeeld. Ik heb het eigenlijk zo goed als helemaal nagemaakt maar...heb mijn scrapmojo weer helemaal terug. Soms helpt het om gewoon aan de slag te gaan en er niet te veel over na te denken...gewoon doen (maar is dat niet meer meer dingen zo?) Ik weet helaas niet meer van wie het orginele kaartje is.
 Dit is mijn kaartje geworden. Het papier is van Kaisercraft, uit de Miss Nelly paperpad die ik gisteren voor de webwinkel binnenkreeg. De groene vlinder rechts en wit/grijs/roze vlinder links heb ik gekregen van Odetta. De andere vlinders zijn uitgeponst. De bloem links is uitgeknipt.

Op de 'nieuwe artikelen' pagina van de webwinkel vindt je alle nieuwe artikelen handig bij elkaar, met gemakkelijke linken zodat je niet hoeft te zoeken om alle afbeeldingen in het groot te zien. En nu...alles 10% korting!


5 opmerkingen:

Unknown zei

Daar word je in ieder geval weer heerlijk vrolijk van..mooi kaartje!

Dora zei

wauw!! prachtig gedaan.
super die vlinders en de kleuren!
groetjes Dora

Romy zei

Dat is een leuke kaart! Superleuk hoe je de vlindertjes hebt verwerkt!

Marlieke zei

Nou ik vind het toch nog gewoon een echt eigen Marianne kaartje hoor. Gelukkig maar dat je je inspiratie weer terug hebt.

anja curvers zei

Prachtig kaartje Marianne en ik weet wel waar het voorbeeld vandaan komt. Ben een heel erg groot fan van haar werk het is van Wendy Mckee.