maandag 19 september 2011

Vlinderkaart 1

Ik heb zoveel plezier gehad in het maken van de vlinderkaart van een paar dagen terug (ik weet inmiddels dat het orginele kaartje van Wendy McKee is, met dank aan Anja), dat ik er nog 5 heb gemaakt. Telkens heb ik als ondergrond wit cardstock gebruikt en het papier komt uit de Miss Nelly paperpad van Kaisercraft (ik kan daar geen genoeg van krijgen, ben er nu een lay-out mee aan het maken). De randen van de vlinders ed. zijn met zwart beinkt, net als de rand van de kaart. Dus...deze week, elke dag een vrolijke vlinderkaart. Ik hoop dat jullie het leuk vinden.


6 opmerkingen:

Brendaxx zei

Heel mooi kaartje!!Gaaf papier ook zeg!

Dora zei

hallo,
prachtig dat papier met die vlinders.
erbij. heel leuk!
groetjes Dora

Unknown zei

Heerlijk vrolijk weer Marianne.
groetjes,Lean

Marlieke zei

Laat maar komen deze week al die vlinders! Leuk. Dit kaartje is ook weer oh zo fleurig. Gezellig hoor!

Romy zei

Ik ben dol op vlinders, dus dit is helemaal leuk:) Wat een gave vlinderkaart!

Christie zei

So, so pretty!