zaterdag 21 december 2013

Bijna kerst...

Eergisteren had ik een foto van mijn hertjes in vaas geplaatst, vandaag laat ik een ander sfeerhoekje van me zien. Ik vind het nl. Leuk om kersthoekjes in de woonkamer te maken. Je hebt maar weinig nodig om een sfeervol hoekje te maken...nepsneeuw, kerstballetjes en wat glazen vazen en/of stolpen...

In my previous post I showed you my deer in vase. Today I'll show you another xmas corner in my livingroom. Love making this little corners and ir's really made quick and easy. All you need is some fake snow, some xmas balls and some glass vases...

3 opmerkingen:

Gerrina zei

Oké, dit kan zo bij ons geplaatst worden; ik bedoel dus gaaf!! Geniet er deze dagen van, fijn weekend verder, Gerrina

Sandra zei

dat ziet er ook goed uit, heb de ballen hier in van die hele grote potten

Odetta zei

Heel erg kerstig! Ik ben ook zo dol op stolpen :)