dinsdag 31 december 2013

Dag 2013 hallo 2014

2013, Wat een jaar...een jaar met veel mooie gebeurtenissen en helaas ook een paar minder leuke, zoals iedereen dat waarschijnlijk wel heeft. Een jaar waarin een langgekoesterde wens is uitgekomen, namelijk onze reis naar Amerika en het jaar waarin ik door een reorganisatie mijn baan verloor. Gelukkig heb ik mijn o zo fijne werk in mijn webwinkel nog.
Maar vooral een jaar waarin ik ontzettend genoten heb van mijn gezin, familie, vrienden, bloglezers en mijn medescrappers en haaksters die elke maand gezellig komen scrappen, haken en beppen!

Hopelijk wordt 2014 een jaar waarin zowel mijn als jullie wensen uitkomen (een nieuwe baan, naast mijn webwinkel zou welkom zijn). Geniet van alle grote en kleine dingen, geniet van je dromen en probeer ze uit te laten komen en vooral...geniet van elkaar...zowel in het echte leven als via de blog, facebook en email, want ook deze contacten zijn zo dierbaar.

Een fijne jaarwisseling allemaal...ik zie jullie graag weer in 2014!

2 opmerkingen:

Marlieke zei

Wat een mooie woorden Marianne!
Wij wensen jou ook echt alle goeds voor 2014!

Romy zei

Wat een prachtige blogpost!
Ik wens jullie ook een heel gelukkig, gezond en creatief 2014!