donderdag 26 december 2013

Kersthaken?

Hallo allemaal,

Ik hoop dat jullie genoten hebben van de kerstdagen. De eerste kerstdag hebben we een brunch gemaakt voor mijn moeder en schoonouders en genoten van een kerstfilm. Buiten lijkt het wel herfst dus we moesten even iets anders verzinnen om het kerstgevoel binnen te halen. De verwarming uitzetten vonden we een beetje drastisch, maar een kerstfilm met veel sneeuw volstaat ook 😊
Vanmiddag zijn mijn moeder en ik druk bezig geweest om de pas gekochte stof om te toveren tot gordijnen. We hebben hard gewerkt, alleen de onderzomen moeten nog.
En vanavond dook ik maar even op de bank met een plaid waar ik begin dit jaar aan begonnen ben (denk ik)...hij moet nu echt maar eens af. En daarna...heb ik zo veel zin om weer te scrappen. Dat is inmiddels alweer veel te lang geleden...

Hebben jullie genoten van de kerstdagen en heb je nog gefröbeld? 

Geen opmerkingen: