dinsdag 4 februari 2014

En...de streepdeken voor mijn zoon

Mijn zoon wil ook graag een streepdeken, maar dan wel een rustiger versie dan 'die meidendeken'.

Dus pakt moeders wat kleurtjes uit haar voorraad, trekt de haaknaald uit de 'meidendeken' en gaat aan de slag om voor hem een rustige as-you-go-stripey deken te maken. Ik verzin hem gaandeweg maar tot nu toe vindt hij hem nog rustig genoeg. Dat valt dan weer mee haha.


En zo zijn het opeens 3 lopende projecten. Ondertussen ben ik ook nog druk bezig een layout in elkaar te fröbelen voor de eerste opdracht van het scrap tournament, een internationale scrapwedstrijd. Deze hoop ik morgen af te krijgen, er moet nl. ook nog gewerkt worden.

Ik ben druk bezig geweest een kleurenkaart van het bravo garen te maken. Deze heeft inmiddels een plaatsje in de webwinkel gekregen. Ook komen vandaag nieuwe kleuren Bravo acryl en Catania katoen binnen en er moeten natuurlijk bestellingen ingepakt en opgestuurd worden. 

Ofwel...een productieve dag vandaag, en dat vind ik altijd fijn!

2 opmerkingen:

Wendy's Mhaaksels zei

Mooi hoor, idd een echte mooie stoere jongensdeken, wat zal hij er blij mee zijn zeg als die af is!

Gerrina zei

Ziet er al groot uit! Mooi die kleuren! Ik zou zeggen succes en hoop dat je geen kramp krijgt! Groetjes, Gerrina