woensdag 19 februari 2014

Tussen Mount Rushmore en Fort Robinson


Een poosje geleden maakte ik mijn eerste layout waarbij ik gebruik maakte van de project life pageprotectors. Kijk daarvoor hier ** KLIKKLIK**

A little while ago I made my first 'Project life pageprotectors' layout ** CLICK **

Vandaag laat ik de volgende pagina zien...en dat is deze. We waren een week voor de befaamde Sturgis week in deze regio. Tijdens de Sturgis week komen tienduizenden motorrijders bij elkaar in het stadje eh...Sturgis dus. Maar in de paar dagen dat wij hier waren zagen we al honderden motorrijders genieten van de mooie wegen (en vast een heleboel bier). Wij genoten ons suf en zouden graag met hen meerijden. Misschien later, als de kids niet meer meegaan?
We reden door mooie stadjes en kwamen weer veel Bizons tegen. Ze veroorzaakten hele files en werden tot spoed aangemaand door de Park Rangers. Daar waren de motorrijders dan weer niet zo blij mee want onbedoeld kwamen ze in een heus avontuur terecht...hoe ontloop je Bizons, die er dan wel zo onschuldig uitzien maar dat niet zijn (zo hebben we eerder ervaren, maar daarover vast een ander keertje meer).
Het leverde ons wel hele mooie plaatjes op!

Today I show you the next page...this one. We were in this area a week before the famous Sturgis week. During the Sturgis week ten of thousands of motorbikes travel to the city Sturgis to enjoy the beautiful roads (and lots of beer, I'm sure). We saw a lot of motorriders and O we wanted to enjoy them...maybe when the kids grow up?

We drove through beautiful towns and saw a lot of Bizons again. They made some traffic queues. The Park Ranges made them walk (and run) again by driving against them and honk the horn. The motorriders weren't very thrilled by that...Bizons look so innocent, but really aren't. We experienced that before, but that's a story for another time. But we got great pictures!

Helaas had mijn printer de kuren en zijn de foto's wat flets afgedrukt. Dit is mijn favoriete foto van deze layout, we kwamen net uit een heel smal tunneltje toen ik deze motorrijders zag. Op de achtergrond zie je Mount Rushmore. Ik heb de foto door de autoruit heen gemaakt...een gelukstreffer dus: 

My printer didn't do what I wanted so the photo's are not nice colored. This is my favorite photo of this layout, we just came out of a little tunnel when I saw these motorriders. On the background you'll see Mount Rushmore. I made the photo through the front window shield...a lucky shot!



Hoe heb ik deze layout gemaakt?
Made Easy Photo Sleeves - We R Memory Keepers * 50033-9 Kies een pageprotector naar keuze. Ik koos deze. Je kunt ze allemaal hier vinden: KLIK

* Print de foto's op de juiste maat uit. Bij deze pageprotectors hebben de 4 foto's onderaan de pagina de maat 15x10 cm. Soms heb ik 2 foto's op elkaar gelegd en deze zo uitgesneden dat ze samen 10x15 cm. zijn. Soms heb ik een foto wat smaller gemaakt zodat ik nog ruimte had voor tekst. De grote ruimte bovenaan heb ik met een beetje plak- en knipwerk gevuld.

*  Meet de maten voor de witte stroken op en snijd deze uit.

* Rond sommige hoekjes af en bewerk alle randen met inkt.

* Splash wat glimmermist op het papier. Dit doe ik door het spuitmondje los te draaien, dan het spuitmondje een heel klein beetje in te drukken zodat het rietje zich vult met inkt. Haal dit uit de fles en hang het rietje boven het papier. Druk nu (heel zachtjes) op het spuitmondje en de inkt valt in spetters op het papier. Ik dep de spetters nog na met een stukje keukenpapier, maar dat is meer omdat ik niet wil wachten tot alles droog is.

* Stans (of knip) wat vlaggetjes uit, beink deze en plak ze op

* Pons daarna wat rondjes uit in diverse formaten en beink deze en plak ook deze op.

* Stans een datum. Plak deze op.

* Print je tekst uit, knip de tekst in strookjes en beink de strookjes. Plak deze op.

* Stempel een paar leuke items voor op de layout. Ik heb een wereldbol, fototoestel en tekststempel gebruikt. Knip alles uit en plak op.

En klaar is je layout!





Geen opmerkingen: