zondag 25 juli 2010

It's time for me and you, gemaakt door Gastdesigner Marlies van der Meer























Gastdesigner Marlies heeft deze stijlvolle kaart voor ons gemaakt. Ze heeft gewerkt met het prachtige dessinpapier van October Afternoon - Thriftshop.

Dit is haar werkbeschrijving:

De basis van de kaart is kraft cardstock. De rand is aangezet met distress inkt.


Hierop een rechthoek van de lijn van October Afternoon, Thrift shop: Needs paint gemaakt. Hiervan wordt meestal de andere kant gebruikt maar dit schattige pyjama streepje vond ik ideaal voor een kaart.

Hierop, onderaan de kaart, een randje zwart-wit Licorice tape.
Het vintage kaartje ‘Me & You’ is het middelpunt van dit kaartje. Ik heb het geinkt met turquoise cat’s eye en ‘getilt’, maar wel binnen het kader, opgeplakt. De totale tekst op het kaartje wordt ‘It’s time for me and you’, hiervoor heb ik Making Memories tiny alphas gebruikt. Een bloem (Prima Fairytale Roses – Teal) en een chipboard wijzerplaat (die onderdeel is van de titel en van de beeldspraak) maken het af.


3 opmerkingen:

Romy zei

Inderdaad een heel mooi en stijlvol kaartje!

Jolanda zei

mooi kaartje!!!

Unknown zei

Gaaf kaartje Marlies.