dinsdag 20 juli 2010

Wish


Deze foto is heel speciaal voor mij. Ik werkte toen op hetzelfde dagverblijf als waar Lynn naar toe ging en we hadden één groep. Deze tijd was heel speciaal voor mij omdat het natuurlijk heel bijzonder is als je je eigen kindje in je eigen groep hebt maar ze was zo vertrouwd met Hanneke (de vrouw op de foto) dat ze net zo gemakkelijk naar haar toe ging voor een knuffel, aandacht of troost als naar mij.
Hier werden zij en haar twee leeftijdsgenootjes 2 jaar (toevallig zijn dit ook de eerste drie kindjes die op het dagverblijf gekomen zijn). De journaling vertelt over mijn wensen voor haar. Je kunt deze lezen door op de foto te klikken. Er opent dan een nieuw scherm. Bij sommige computers moet je dan nog een keertje op die foto klikken (bij mij dus :-))

Materialenlijst:
- Kraft cardstock
- diverse papier uit de Fancypants - Road show lijn
- Journaling komt uit het 'cards' vel van deze lijn, ik heb hem uitgeknipt en de journaling erop geprint.
- stempel met hertje in hartje.

7 opmerkingen:

Romy zei

Elke keer krijg ik weer een brok in mijn keel van je mooie journaling bij de foto's. Deze layout is weer supermooi: zowel de foto als de layout.

Unknown zei

OOOO gaaf je lo leuk met de vlaggetjes en de foto is zo lief en de journaling past perfect weer allemaal.
groetjes,Lean.

Jolanda zei

Heel mooi geworden en heel leuk ook die slingers zo!

Groetjes Jolanda

Jolanda zei

ach,wat mooi!!!heeel schattig en wat zijn die vlaggetjes toch leuk!!!!

Odetta zei

Jouw journalings zijn een genot om te lezen. Het lijkt soms net of je om de journaling heen een schitterende lay-out bouwt.

Marlieke zei

oh oh oh die journalings van jou toch. Zo mooi en liefdevol!!! Geweldig. Oja en je layout vind ik ook weer heel leuk!

Dora zei

Wat een mooie verhaal, prachtig geheel!