vrijdag 30 juli 2010

My little Monkee























Ja, ik weet dat 'Monkee' niet goed gespeld is maar ik vond dit nu eenmaal leuker haha. Lekker eigenwijs, zoals mijn zoontje ook is.
De lay-out is gemaakt met papier uit de collectionpack van BasicGrey - Oliver en de tekst kun je lezen als je op de foto klikt. Hij wordt dan in een groter formaat geopend.















De titel is gemaakt met Letterstickers uit dezelfde collectionpack. Deze heb ik eerst omtrokken met zwarte pen en daarna ingevuld met doorzichtige crackle accents.

6 opmerkingen:

Odetta zei

Oh, wat een heerlijke lay-out! Wat een schattige foto! De letters zijn schitterend bewerkt door jou en de aapjes erbij vind ik zo vrolijk. Een echte "Marianne"!

Unknown zei

AA gaaf lieve foto van je aapje.En al die aapjes en de trein erbij staat echt super.
fijn weekend groetjes,Lean

Jolanda zei

Wat een lekker jong!!!!Die foto heeft een heel hoog AAAAAAAHHHHHHH gehalte.zo een mooi koppie,om te smelten!Schattig!!En o,ja,je L/O....hahaha,ja die foto he...je lo is heel mooi.Super met t treintje en de beestjes er uit!Mooi gemaakt en de letters heb je super bewerkt!!!Mooi hoor!!!
Fijn weekend,Jolanda

Marlieke zei

Hoi Marianne, wat een geweldige LO heb je gemaakt! Erg leuk die doorgaande lijn van aapjes die over de LO slingeren. 'Aapje' is inderdaad heel toepasselijk op deze foto. Leuk dat het terugkomt in de titel, journaling en embellishments! En inderdaad....die rode wangetjes..... lief! Weet je trouwens dat mijn moeder mijn broertje vroeger ook altijd 'aapje' noemnde?

Romy zei

Die letters zien er prachtig uit, zo mooi bewerkt! De foto is zo lief en ondeugend en laat dat nou net het sfeertje zijn dat de layout ook uitstraalt. Prachtig werk weer!

Dora zei

Die foto is zo leuk, en ik vind de lege gedeeltes het wit hier erg mooi, hier zou ik zo inspiratie uit kunnnen halen, dank je wel!