vrijdag 16 juli 2010

Lekker kliederen met inkt, cracklepaint, glimmermist en zo meer...


Jullie zullen wel denken...wat is dit nu weer voor iets raars? Alles gedraaid en scheef...
Maar ik heb echt geen fut meer om ze te bewerken en wil ze toch graag laten zien. Niet omdat ze zo geweldig zijn maar omdat dit mijn eerste testjes zijn voor het spelen met stempels, embossingpoeder, glimmermist, cracklepaint, inkt en dat allemaal door elkaar. Soms (nou ja, meestal eigenlijk haha) is het gewoon leuk om te spelen met materialen
Ik vind de kleurcombinaties wel erg mooi geworden, maar de uitvoeringen nog niet. Maar...ondertussen heb ik alweer meer gedaan.

 Dit was de vierde proef die ik maakte. De masking techniek heb ik nu wel onder de knie en ook de ge-emboste achtergrond vind ik ok. Toch ben ik er niet tevreden over.


De gebruikte stempels zijn:

Fiskars achtergrondstempels
En de stempelset 'Greetings from wonderland'


He he, over deze kaart ben ik wel tevreden. Wat jammer dat jullie de glans niet zien die over de kaart ligt. Door met cracklepaint over de kaart te gaan krijg je een apart glanseffect. De kleuren zijn in het echt veel intenser.
 
Maar...ik ben nog niet klaar...ik heb nog een kaart gemaakt!
 
Deze kaart heb ik gemaakt met 2 stempels uit één set, namelijk de background clear stamps - asian style. De tak is eigenlijk bamboo die ik op zijn zij heb gestempeld (2x). Verder heb ik de maskingtechniek gebruikt en de lampionnen ingekleurd met gele dew drop inkt en een waterpenseel. De achtergrond heb ik gekleurd met diverse kleuren (en soorten) inkt en glimmermist...net wat ik in mijn handen kreeg. Helaas zie je ook nu de glimmers niet. Ik ben er nog niet helemaal tevreden over want de inkt is over de bladeren gegaan en daardoor is het zwart niet meer zo zwart, maar daar verzin ik nog wel wat op (zei de perfectionist haha).




4 opmerkingen:

Romy zei

Niet zo kritisch zijn voor jezelf hoor;) Ik vind dat dit er prachtig uit ziet en zeker voor een eerste keer. Geef mij glimmer mist, cracklepaint en inkt en ik eindig met een blauwe vloer, paarse handen en een nogal mislukte tag, haha.

Marlieke zei

jemig wat ben je weer productief geweest! Lekker toch dat je je helemaal uitgeleefd hebt! Leuk!

Unknown zei

jee wat een werk ik vind het er heeeeeeeeeeel mooi uit zien.En het is heerijk om zo lekker te kliederen...hihihi.
groetjes,Lean.

Odetta zei

Wauw, wat ziet dit er geweldig "Arty" uit! Fantastisch hoe jouw experimentjes hebben uitgepakt! I love it!