zondag 29 juni 2008

Een superleuk verjaardagskado

Vandaag (op mijn verjaardag) kreeg ik van Martine (SA Forum) deze Briljante weblog award!! Ik vind het zo leuk en voel me vereerd! Dank je wel Martine.

Wie krijgt de briljante weblog award? Websites en blogs die door de actualiteit, thema's en designs opvallen.De regels voor de award:
1. De winnaar mag het logo plaatsen.
2. Plaats een link naar degene van wie je de award hebt gekregen.
3. Stuur de award naar tenminste 7 andere blogs die door hun actualiteit, thema's en designs opvallen.
4. Zet links van deze site's op je blog.
5. Laat een berichtje achter op de betreffende site's dat ze gewonnen hebben.
De volgende mensen wil ik graag een award geven (de een vind ik een prachtige scrapstijl hebben en de ander maakt weer prachtige foto's en zo heeft iedereen iets, waardoor het bezoeken van hun blog echt de moeite waard is):

1. Nancy
2. Astrid
3. Aline
Gefeliciteerd allemaal!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Op de valreep........van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En nog vele gezonde jaren.....

Groetjes,
Claudia Bruijnen

Anoniem zei

Ik voel me zeer vereerd Marianne, te gek!!
Bedankt......

P.S. Nog van Harte Gefeliciteerd!!

anja curvers zei

Hi,hi, van harte gefeliciteerd met je award.

Odetta zei

Hartelijk gefeliciteerd met de weblog award!
Zeer terecht verdiend!
Het is een gezellige en ook leerzame weblog boordevol fantastische tips!

Groetjes, Odetta