woensdag 18 juni 2008

Een heleboel nieuwe producten in de webwinkel

Ik heb vandaag weer een grote doos uit mogen pakken, het leek wel Sinterklaas. Ik heb inmiddels alles weer in de webwinkel staan en zet een aantal artikelen ook even hier op de blog neer. Om alle nieuwe artikelen te kunnen bekijken verwijs ik je naar de beginpagina van de webwinkel: http://www.madebymaly.nl . Scroll met je muis naar beneden en je komt ze allemaal tegen.

Als eerste ben ik o zo blij dat ik deze twee lijnen van Prima Marketing in het assortiment heb opgenomen. Wat zijn ze mooi en veelzijdig. Ik houd van papier waarmee je veel richtingen in kunt, freestyle, rustig, strak en met deze lijnen kan het allemaal.

De Angelique lijn is een zwierige lijn:










De Dude lijn is een stoere jongens lijn, maar kan natuurlijk ook voor meisjes of voor je huisdier gebruikt worden:









Nieuw lint en journaling notes horen hier ook bij:











Ook nieuw is de edge distresser van Heidi Swapp. Hiermee kun je ruwe randjes aan je werkstuk maken om het net die finishing touch te geven die het nodig heeft.










De cuttlebug is vanaf nu ook verkrijgbaar. Deze is op bestelling leverbaar. Er staan al een aantal stansjes in de webwinkel en dit wordt nog uitgebreidt. Als je op zoek bent naar een stans kun je me ook altijd mailen.










Cosmo Cricket heeft weer iets supers uitgebracht. Mini-albums van door en door gekleurd zwart 'chipboard'. Blackboards heten deze albums en ik kon deze 2 soorten niet weerstaan.















Ook de quickie glue pennen zijn verkrijgbaar. Hiermee kun je de kleinste priegeltjes gemakkelijk
opplakken.








En deze nieuwe clear stempels van Prima Marketing horen toch ook wel echt tot mijn favorieten. Ze zijn zo veelzijdig te gebruiken. Je kunt ze gebruiken in combinatie met de strassswirls van Prima, maar ook zo zijn ze prachtig op je lay-out of kaart.










En ook van Prima Marketing is deze prachtige transparante overlay. In het echt is hij nog veel mooier, er zitten nl. glitters op verwerkt.

Geen opmerkingen: