zondag 8 juni 2008

Trouwalbum Pagina 14 en 15

Dit is pagina 14 uit het trouwalbum van mijn broer. En dit is pagina 15. Ik had de foto die ik van hen met de ringen heb gemaakt groot laten afdrukken. De breedte is 30 cm. Deze heb ik smaller gesneden en de achtergrond heb ik zwart-wit gemaakt zodat de handen met de ringen meer naar voren komen. Het cremekleurige lint heb ik vlekkerig gekleurd met colorbox inkt en ik heb met puffy paint (en een bord) een cirkel rond de handen gemaakt. Onderaan heb ik 3 grungeboard elementen gebruikt waarvan ik alles heb bewerkt met cracklepaint (mijn nieuwe verslaving, samen met het puffypaint en de stickles). Als je op de foto's klikt zie je een grotere weergave.

Stay tuned, er komen nog meer foto's aan maar ik ga nu eerst genieten van mijn vrije dag. :-)

1 opmerking: