zondag 15 juni 2008

Eerste aankoop voor het nieuwe magazijn

Gisteren was ik bij Ine, mijn fijne en gezellige collega in de scrapbookwereld. Zij moest helaas wegens gezondheidsredenen stoppen met haar scrapbookwinkel in Venlo. Gelukkig vertelde ze dat ze in het najaar wel doorgaat met haar workshops. Ze maakt zo'n mooie dingen! Ik heb van haar 7 scrapbookkasten over mogen nemen en ze staan nu te pronken in de woonkamer *lol*. Natuurlijk heb ik ze meteen ingericht, maar ik heb veel te veel papier, er past nog niet de helft in deze kasten. Hieronder zie je vier van deze kasten. Ik ben er zo blij mee. Wat zullen ze mooi staan in de nieuwe ruimte. Ine, nogmaals bedankt voor de gezellige dag en de heerlijke lunch!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Geweldig Marianne!! Ik word altijd helemaal blij als ik zulke kasten met papier zie, hahaha.

Groetjes,
Mireille

Odetta zei

Ziet er nu al mooi uit, kun je nagaan hoe het straks in jouw nieuwe ruimte staat!
Fijn dat Ine jou hiermee kon helpen.

Groetjes, Odetta

anja curvers zei

Geweldig Marianne zoiets zou ik ook wel in m'n kamer willen hebben, hi,hi.

Anoniem zei

Ziet er super goed uit Marianne! Het is idd heel er jammer dat Ine ermee stopt, zeker de reden waarom... ik kwam er ook wel eens... en het is een schat van een mens...

Groetjes,
Claudia