woensdag 30 april 2008

At the pool, gemaakt door Designlid Anja Curvers

Zo te zien hebben Anja en haar gezin een heerlijke vakantie gehad! Ook vakantiefoto's komen nog mooier uit op het prachtige pink paislee papier.

Werkbeschrijving gemaakt door Anja:
Als ondergrond heb ik het vel spring fling umbrella scallop van Pink Paislee gebruikt. Van een vel spring fling flower beds heb ik een driehoek gesneden en deze aan de rand versierd met een stippelijn met witte pen. Vervolgens uit hetzelfde papier twee cirkels gesneden van 1 cm breed en ook voorzien van een witte stippellijn. Uit een vel spring fling skipping stones heb ik ook twee cirkels gesneden een "dichte" en een van 1 cm breed. Uit een vel pink paislee spring flowers heb ik twee takjes met bloemen geknipt een takje is aan de rechter onderkant verhoogd opgeplakt met foamtape. Van het andere takje heb ik de bloemen afgeknipt en deze bij de bovenste en de onderste cirkel verhoogd opgeplakt met foam-tape. Rechts beneden heb ik met rode verf drie lijnen gemaakt en aan de uiteinde ter versiering een "bloemknopje" van het spring flower vel verhoogd opgeplakt met foam-tape. Op de rode strepen met witte pen tekst geschreven.
Ook weer de foto's met een wit lijntje voorzien met witte pen.
Met rood borduurgaren nog twee keer drie kruissteekjes geborduurd op de foto's.
Heb ook hier weer een sketch gebruikt dit keer van Yvon ( Stampidoe)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik krijg helemaal zin in de zomer door deze LO's :-) Gaaf weer anja!

Anoniem zei

Heel erg mooi, Anja! De foto's springen er supermooi uit zo!!

Groetjes,
Mireille