zondag 13 april 2008

A taste of summer, gemaakt door Designlid Mireille Gaspersz

Mireille is aan het scrappen geweest met het nieuwe my minds eye-29th street market papier en ze heeft deze zomerse lay-out gemaakt. Als je op de foto klikt zie je een grotere weergave.

Werkbeschrijving, geschreven door Mireille:
Basis is de limegroene achterkant van het Fancy Party Steamers/Goody Gumdrops Paper Dit heb ik een beetje bewerkt met azuurblauwe chalk of colorbox inkt. Uit het vel Fancy Girly Girl Printed PJ`s/Pink Slippers Paper heb ik een strook gesneden en deze horizontaal in het midden van de LO geplakt. Uit het gestippelde vel Fancy Girly Girl Pillowcase/Powder Blue Paper heb ik een frame gesneden van 1,5 cm breed. Dit heb ik met foamtape over het groene vel geplakt. De foto's heb ik aan de randen licht opgeschuurd met een vijl zodat er een wit randje zichtbaar wordt. Boven en onder de rand heb ik een grote foto geplakt, en rechtsonder twee kleinere foto's, schuin over elkaar heen. Voor de journaling heb ik allereerst een cirkel geponst uit het lichtblauwe papier (achterkant van een vel my minds eye designpapier) en dit nog extra bewerkt met azuurblauwe chalk of colorbox inkt. De journaling heb ik vervolgens met een zwarte fineliner rondom geschreven. Dit rondje heb ik met foamtape links bovenaan de pagina geplakt. De titel is gemaakt met de Silhouette. Om de letters wat levendiger te maken, heb ik op iedere letter drie kleine strass-steentjes bevestigd met de hotfix. Een klein broderierandje, twee lichtgeel geverfde chipboard swirls en wat zomerse embellishments van K&Company Berry Sweet glitter fruit maken de LO verder af.

2 opmerkingen:

Odetta zei

Wanneer ik deze lay-out zie, kan niet meer langer wachten tot het weer zomer wordt!

anja curvers zei

Een beauty Mireille.