zondag 13 april 2008

De nieuwe wedstrijd...

Ik heb gisteravond de nieuwe wedstrijd in de webwinkel gezet.

De opdracht van deze wedstrijd:
Het is weer bijna koninginnendag en dat betekent dat de straten op deze feestdag weer vol met rood/wit/blauw en oranje zijn. Ik word altijd zo blij van koninginnendag: het is meestal mooi weer, iedereen is buiten, er is van alles te doen.
Maak een lay-out waarin de kleuren rood/wit/blauw en oranje gebruikt worden. Je mag eventueel nog een accentkleur gebruiken, maar deze kleur mag maar minimaal aanwezig zijn. Het thema mag je zelf bedenken. Ik ben weer heel benieuwd naar jullie lay-outs.
Je kunt je inzendingen doormailen tot en met 30 april :-) . Het e-mail adres vind je onder het kopje 'wie zijn wij'. 3 mei maak ik de winares bekend.
En wat kun je winnen???
De winares mag 12 dessinvellen naar keuze uitzoeken. Deze verstuur ik dan per brievenbusdoos naar de winares toe. De verzendkosten hiervan zijn natuurlijk ook voor MadeByMaly.
Ik wens jullie weer veel inspiratie en veel scrapplezier.

Geen opmerkingen: