woensdag 30 april 2008

Watermelon, gemaakt door Designlid Anja Curvers

Anja heeft deze o zo zomerse lay-out gemaakt. Ik krijg gewoon zin in een meloen (terwijl dat echt niet mijn favorieten zijn :-))

De werkbeschrijving is geschreven door Anja:
Als ondergrond heb ik een oranje-bruin cardstock genomen. De rand heb ik versierd met een stippellijntje met witte pen.
Een stuk van 16 x 24 cm uit het papier van sassafrass lass sunshine lollipop buttercream bliss gesneden, geschuurd en gescheurd.
Een strook van 22 x 3,5 cm uit hetzelfde papier gesneden mar de gestippelde gele achterkant gebruikt.
De diecut rand die aan de onderzijde van het papier zit losgesneden en weer onder de gele strook geplakt.
Een stukje oranje lint vastgezet met witte nietjes.
Drie foto's van 10 x 7 cm schuin over de strook verdeeld. De foto's voorzien van een wit randje met witte pen.
De tekst is met de computer geprint op het kaartje wat in de verpakking zat van de embellie's. Helaas was ik iets te snel met het opplakken dus was de inkt nog niet helemaal droog, mijn excuses hievoor.
Drie embellie's van K&Company berry sweet glitter fruit gebruikt.
Hier en daar nog wat witte nietjes verwerkt.
De tekst watermelon is met gele foamthickers gemaakt. Met zwarte pen heb ik langs de letters nog wat stippen gezet.
Heb een sketch gebruikt van prima build-a-page van Janine Langer.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een heerlijk zomerse LO! Super gedaan!!

Odetta zei

Ik krijg spontaan zin in meloen!